miercuri, 22 octombrie 2014

Top 5 bancuri geniale (Z. Maximus TOP)


 5.Un cocoș vine in fiecare dimineață in cotețul celor 10 găini. 
 Pe 9 dintre ele le sărută, ultimei îi smulge o pana. 
Și-așa zi de zi  pană când ultima se zburlește la el și-l intreabă:Pe celelalte 9 le  saruti, dar mie imi smulgi mereu o pana! De ce?? 
Cocosul o fixeaza in  priviri si-i raspunde suav: 
 -Pe tine te vreau goala, baby.

 4.Un politist intr-un autobuz composteaza un bilet, apoi tacticos mai composteaza unul. Vazand asta un calator il intreaba: 
- Nu va suparati de ce ati compostat doua bilete?
- Pai daca pierd unul imi ramane celalalt.
- Interesant rationament, dar ce faceti daca le pierdeti pe amandoua?
- Nu conteza am abonament.

 3.Un reporter occidental îl întrebã pe Ceausescu, prin 1989: 
- Am auzit ca in Romania e frig in case. Asa e?
- Da, dar n-a murit nimeni din cauza asta.
- Dar am auzit ca nu e nici mancare?
- Da, dar n-a murit nimeni de foame.
- Si am mai auzit ca trebuie sa te bati ca sa prinzi un loc in autobuz ca sa te-ntorci acasa de la serviciu?
- Da, dar nici din asta n-a murit nimeni.
- Atunci, domnule presedinte, de ce nu incercati cu cianura?

 2.Un tip isi pierde scula intr-un accident. Merge la doctor sa-i faca si lui ceva. Doctorul zice:
 - "Stam cam prost cu donatorii acum asa ca nu am decat o trompa de la un pui de elefant."Zis si facut. Vine omul la control peste o luna. Totul era in regula, mai crescuse nitel, nevasta era multumita. La fel si in luna urmatoare. Vine omul in a treia luna la doctornecajit: 
- "Domnu doctor am o mica problema.
- O crescut acuma de-o tarasc dupa mine.Asta nu ar fi o problema da' cand merg prin piata fura mere de pe tarabe si mi le baga in fund.


 1.La banii mei?! Am om care îmi udă gazonul, am om care spală vasele… am și om care îmi fute nevasta. Nici măcar nu mă cac singur pe mine de râs, am un om care vine și se cacă pe mine de râs.




Un comentariu: